Send ris, ros og klager med sikker mail

Har du ris og ros eller har du oplevet noget, som du undrer dig over, vil vi gerne høre fra dig.

Hvis du sender personlige oplysninger som fx dit personnummer via almindelig mail, er oplysningerne ikke sikre. Send derfor via nedenstående link.

Klik her for at sende ris, ros og klager via sikker mail. 

Når du klikker på linket åbner en skabelon, som du kan skrive din besked i. Din henvendelse bliver automatisk  sendt til Præhospitalets hovedpostkasse og du får en kvittering. Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt.

Bemærk, at du skal bruge dit NemId til login

Din hjælp gør os bedre

Vi vil gerne lære af dine erfaringer og sikre os, at det der skete for dig eller dine nærmeste, ikke sker for andre. Med din hjælp skaber vi endnu bedre forløb for vores patienter.

Læs mere om at klage

Læs mere om klage- og erstatningsmuligheder for patienter og pårørende i folderen: Din hjælp gør os bedre.

Brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte Patientkontoret, som står klar til at hjælpe dig.

De kan give dig mere information om dine muligheder og hjælpe dig med at klage eller søge erstatning.

Din hjælp gør os bedre - læs mere om at klage